Verzenden

LEVERING VIA POSTNL

Wallabag werkt samen met de PostNL Pakketservice. Besteld op werkdagen voor 17:00 uur is de volgende dag geleverd.

Bekijk de actuele status van je bestelling op je Mijn account pagina. Via PostNL ontvang je een track and trace code zodra de bestelling is verzonden.

Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert PostNL het pakket de volgende dag af te leveren. Lukt dit niet, dan is het pakket de dag erna af te halen bij het afhaalkantoor. PostNL laat een bericht achter in je brievenbus waarop staat waar je de zending kunt afhalen. Het pakket blijft daar drie weken liggen.

Tip! Ben je niet vaak thuis? Laat het pakket dan op je werk, bij familie of kennissen afleveren. Geef bij het afrekenen een ander aflever- of bezorgadres op.

LEVERTIJDEN

Besteld op werkdagen voor 17:00 uur is de volgende dag geleverd. Bestel je in het weekend? Dan versturen wij het pakketje maandag en ontvang je deze op dinsdag.

VERZENDKOSTEN

Bij bestellingen met een totaal orderbedrag van of boven € 45 wordt de bestelling gratis thuisbezorgd in Nederland; wij nemen dan zelf de verzendkosten voor onze rekening. Voor bestellingen met een orderbedrag van € 44,99 of minder rekenen we een bijdrage in de verzendkosten van € 4,95. Deze kosten gelden voor NL, BE, DE, FR, AT en CH.

De verzendkosten in de overige landen waar Wallabag tassen bezorgt, zijn als volgt:

  • Voor bestellingen buiten deze landen rekenen wij 12,95 verzendkosten.

VERTRAAGDE LEVERING

Wanneer een levering vertraagd is, proberen wij je hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen.

NIET LEVERBARE ARTIKELEN

Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail of per telefoon over op de hoogte gesteld. Wij sturen in dat geval in overleg een ander product toe of storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug op je bankrekening.

SOLD OUT

Het kan voorkomen dat een artikel tijdelijk is uitverkocht. In de meeste gevallen komen deze weer terug in de collectie. Wil je hier informatie over dan kun je mailen naar info@wallabag.be. Geef in het mailbericht het artikelnummer, naam en kleur van de tas of het accessoire aan. Dan kunnen wij je hierover op de hoogte brengen.

GARANTIES

Voor de producten aangeschaft op Wallabag geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten

KLACHTEN

We doen er alles aan om te zorgen dat je tevreden bent over Wallabag. Mocht je toch een klacht hebben, dan kan je deze aan ons kenbaar maken per e-mail of per post. De contactgegevens staan hieronder vermeld. Wij reageren zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen en doen dat via e-mail of post (afhankelijk van de manier waarop de klacht is ingezonden).

In onze algemene voorwaarden lees je meer over wat je kunt doen als je een klacht hebt.

Wallabag B.V.
Freark Damwei 8
8911 BM Leeuwarden
Info@wallabag.be